בגלל 'הדרת חרדים': את פינדרוס משמש כמאבטח כבר ראיתם?

בנצי לייזרוביץ No Comments on בגלל 'הדרת חרדים': את פינדרוס משמש כמאבטח כבר ראיתם?
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברי מועת העיר ירושלים עשו הבוקר הסבת מקצוע: במכתב שכותרתו, 'תורנות חברי מועצה באבטחת בי"ס בית יעקב בית וגן', פנה חבר מועצת העיר יצחק פינדרוס אל מנהל אגף חרום ובטחון בעיריה עוזי חן, וביקש ממנו לאשר לחברי מועצת העיר לקיים משמרות בהתנדבות בביה"ס 'בית יעקב בית וגן' כל יום בין השעות 7:45-8:45 בבוקר.

בקשה זו באה בעקבות ההחלטה של עירית ירושלים שלא לאשר פתיחת כניסה נוספת לביה"ס 'בית יעקב בית וגן' ואי הצבת מאבטח במקום, על אף שמדובר בבית ספר שמאכלס קרוב לאלפיים תלמידות, ולא אחת נוצר מצב של סכנת חיים בכניסה הראשית לבית הספר, כאשר אלפי התלמידות מגיעות בבת אחת אל השער.

20151117004306 (2)

במכתבו, מסביר פינדרוס את הסיבה לצפיפות בבית הספר, וטוען שהיא נובעת מהמחסור בכיתות לימוד למאות הילדות המתגוררות בשכונת קרית יובל, והסירוב של עירית ירושלים להקצות את מגרש 'ורבורג' עבור הקמת בית ספר עבורן. כתוצאה מכך, נאלצות התלמידות לכתת את רגליהן ולהגיע ללמוד בשכונת בית וגן, והעומס בבית הספר 'בית יעקב בית וגן' נעשה בלתי נסבל.

עוד הוא מדגיש, כי העירייה אחראית למחדל זה מסיבות פוליטיות של הדרת חרדים ומתוך כניעה לקרית יובל החופשית, ששמה לה למטרה להדיר את רגלי התושבים החרדים משכונת קרית יובל ולהציק להם ככל שניתן.

לאחר שהמכתב נשלח לכל חברי מועצת העיר, ניכר היה כי רוח ההתנדבות מפעמת בקרב החברים, ורבים מהם נענו לקריאתו והסכימו להצטרף בחפץ לב למיזם השמירה.



0 תגובות